טבח מכוון ומדויק: נחשף המסמך המצמרר שנשא המחבל

    קובי פינקלר 1 Comment on טבח מכוון ומדויק: נחשף המסמך המצמרר שנשא המחבל

    במסמך שנמצא על גופת המחבל ונמסר קודם הטבח הנורא נכתב "עליכם להשחיז את להבי חרבותיכם ולהיות טהורים בכוונותיכם בפני אללה. דעו כי האויב הוא מחלה שאין לה תרופה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת פעילות לזיכוי וטיהור מרחב העוטף, נמצא על גופת מחבל פתק בכתב יד שנמסר למרצחים המעודד לביצוע טבח חסר רחמים, את הפתק חשף דובר צה״ל ברשת הטלוויזיה האמריקאית CBS.

    מתרגום חלק הטקסט: "עליכם להשחיז את להבי חרבותיכם ולהיות טהורים בכוונותיכם בפני אללה. דעו כי האויב הוא מחלה שאין לה תרופה, מלבד עריפת הראשים ועקירת הלבבות והכבדים. הסתערו עליהם!".

    מתוך דברי פיקוד החמאס עולה ציווי לרצח יהודים, מילות עידוד ודרבון לבצע טבח חסר רחמים תוך קבלת השראה ממפקדים בהיסטוריה המוסלמית שהפכו לסמל לג'יהאד. המחבלים מדורבנים לערוף ראשים, לעקור לבבות וכבדים, ולהתחקות אחר מעשי רצח של מנהיגי עבר מוסלמים שטבחו בגברים, מכרו לעבדות נשים וילדים ובזזו ערים.

    מוקדם יותר אמר דובר צה"ל כי "איראן סייעה לחמאס במישרין, באספקת אמצעי לחימה וידע טכנולוגי. גם ברגעים אלה נמשך הסיוע לחמאס בהסתה ברשתות נגד ישראל. במזרח התיכון, הפרוקסים פועלים מעיראק, תימן ולבנון, אך ההנחיות מגיעות רק מאיראן. מי שמערער את המזרח התיכון – שלא יתחבא".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ימח שמם של כל המחבלים! צריכים למחוק את כל עזה! אמן שהקב"ה יקח את כל האזרחים ה"תמימים" בעזה!